Wydawca treści
O nas
Centrum Informacyjne Lasów Państwowych jest jednostką organizacyjną Lasów Państwowych o zasięgu krajowym, powołaną 1 stycznia 2000 roku – zarządzeniem nr 93 dyrektora generalnego Lasów Państwowych z 24 listopada 1999 roku (z późniejszymi zmianami).
W ciągu wielu lat Centrum Informacyjne Lasów Państwowych rozszerzyło zakres swojej działalności. Obecnie oprócz wydawania publikacji książkowych i czasopism oraz administrowania witryną internetową Lasów Państwowych, zarządza głównym fanpage’m Lasów Państwowych, a także realizuje materiały telewizyjne.
Zadania CILP to:
- promocja i kształtowania korzystnego wizerunku Lasów Państwowych,
- krzewienie i popularyzacja wiedzy leśnej,
- realizowanie polityki informacyjnej,
- tworzenie forum wymiany doświadczeń i poglądów,
- monitorowanie życia politycznego, gospodarczego i informacji medialnych.
Swoją misję CILP wypełnia:
- zarządzając i dostarczając treści na witrynę internetową Lasów Państwowych,
- zarządzając głównym fanpage'm Lasów Państwowych,
- zarządzając i dostarczając treści na kanały na YouTube (Echa Leśne, Telewizja Lasów Państwowych),
- koordynując i wspierając funkcjonowanie fanpage'y jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych,
- zarządzając transmisjami online,
- koordynując oficjalny profil Lasów Państwowych w serwisie fotograficznym Instagram,
- prowadząc działalność wydawniczą (prasa i publikacje książkowe: promocyjne i branżowe na rzecz Lasów Państwowych),
- prowadząc działalność medialną (telewizja, radio, prasa, targi),
- nadzorując produkcję filmową na rzecz Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych.
Najnowsze aktualności
„Ruszamy na łamy” – konkurs na artykuł do „Głosu Lasu”
„Ruszamy na łamy” – konkurs na artykuł do „Głosu Lasu”
Redakcja „Głosu Lasu” zaprasza wszystkich pracowników Lasów Państwowych do wzięcia udziału w piątej edycji konkursu na artykuł. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, a najlepsze teksty zostaną opublikowane na łamach naszego miesięcznika.
Artykuły powinny być związane z leśnictwem, a ich adresatami mają być inni pracownicy LP. Zakres tematyczny artykułów konkursowych obejmuje m.in.:
- dzielenie się doświadczeniem i wiedzą na temat leśnictwa i pracy w LP,
- przemyślenia na temat pracy w LP,
- propozycje nowatorskich rozwiązań do zastosowania w leśnictwie i pracy w LP,
- sylwetki pracowników LP mających ciekawe hobby lub oryginalne zainteresowania.
Uczestnik konkursu może zgłosić nie więcej niż dwa artykuły (dotąd nigdzie niepublikowane) o objętości do 13 tys. znaków ze spacjami. Prace (w formie plików DOC lub DOCX) wraz z formularzem zgłoszeniowym pobranym z naszej strony internetowej prosimy przesyłać do 14 maja 2018 r. na adres: malgorzata.haze@cilp.lasy.gov.pl, wpisując w tytule e-maila „Konkurs na artykuł”.
Jury, w którego skład wejdą członkowie redakcji „Głosu Lasu”, przyzna najlepiej ocenionym pracom następujące nagrody:
- I nagroda – 3000 zł,
- II nagroda – 2000 zł,
- III nagroda – 1500 zł.
Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną opublikowane w „Głosie Lasu”, a laureaci poza nagrodami i wyróżnieniami otrzymają także honoraria autorskie.